søndag 28. oktober 2018

Rognan

27.10.18
Korene hadde en liten øvelse før middag i går kveld, i dag startet de kl 09 00, mens jeg bare sløver. Forresten, ikke bare sløving, litt vasking og vinduspuss, før jeg går å spiser lunsj sammen med de andre.

Kl 16 er stemmene litt rustne og de tar "kveld"

Kl 19 har to av jentene fra Mo litt underholdning for oss, artig 😂
Middag kl 20, fantastisk mat og service. Synd jeg ikke to bilder da sjefen sjøl og hans medarbeidere ønsket velkommen til bords, det var det "svung" over.😍
En koselig kveld, men jeg tror vi var de første som "køyet"🚍
Vi to som ikke bodde på hotellet, men spiste to middager og to lunsj betalte kr 700 for det hele, det er jo helt utrolig billig. I tillegg spanderte hotellet et glass vin på hele hurven som en aperitiff. 🍷

28.10.18
Korene starter øvelse kl 09, jeg gjør meg til publikummer og jeg må si de har fått til mye den helga, flinke sangere og Helen er flink dirigent.

Etter lunsj er det klart for hjemreise, vi kjører til Innhavet og der er vi nå parkert.

Det blei søkke tidlig mørkt i kveld......

Tenker vi spiser middag på Hamarøy hotell.

I morgen tar vi ferga over til Skarberget, fordi vi vil innom Bjerkvik med denne parabolen som har slått seg vrang.

Sissel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar